MIESIĄC KOBIET | 25% PRZY 2SZT. NA NOWĄ KOLEKCJĘ | KOD: GIFT25 | DO KOŃCA: zzzz

Reklamacje


REKLAMACJE TOWARÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM MONNARI

Uwaga: towary zakupione w salonach stacjonarnych Monnari należy reklamować bezpośrednio w salonach.

Celem rzetelnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego konieczne jest dostarczenie Sprzedawcy reklamowanego towaru wraz z formularzem reklamacyjnym.

Formularz reklamacyjny (PDF) - POBIERZ

Adres wysyłki reklamowanych towarów (dotyczy wyłącznie towarów kupionych w sklepie internetowym):

Dział Reklamacji Sklepu Internetowego Monnari
Magazyn Centralny

ul. Jarosława Dąbrowskiego 4
93-173 Łódź

Reklamacje rozpatrywane są na podstawie ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dn. 23 kwietnia 1964r.-kodeks cywilny. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za sprzedany towar w ciągu 2 lat. Ustosunkowanie do zgłoszenia nastąpi w ciągu 14 dni od daty dotarcia towaru do sklepu internetowego.

Monnari Trade S.A. oświadcza, iż w przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji, spór nie zostanie rozwiązany, odmawia wzięcia udziału w sprawie pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich. Podstawa prawna: Ustawa z dn. 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich- rozdział 4 art. 32 ust.1 pkt 2 Dz.U. z 2016 poz.1823.


REKLAMACJE TOWARÓW ZAKUPIONYCH W STACJONARNYCH SALONACH MONNARI

Uprzejmie informujemy, że reklamację towaru zakupionego w salonach stacjonarnych Monnari Trade S.A. przyjmujemy jedynie w salonach sieci Monnari na terenie Polski.
W tym celu konieczne jest dostarczenie produktu wraz z przedłożeniem Sprzedawcy dowodu jego zakupu.

Informujemy, iż rozpatrywanie reklamacji drogą e-mailową nie jest możliwe ze względu na konieczność zapewnienia Państwu rzetelnego rozpatrzenia zgłoszenia.
Reklamacje rozpatrywane są na podstawie ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dn. 23 kwietnia 1964r.-kodeks cywilny. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za sprzedany towar w ciągu 2 lat. Ustosunkowanie do zgłoszenia nastąpi w ciągu 14 dni.

W przypadku niejasności prosimy o kontakt e-mailowy: reklamacja@monnari.com.pl

Monnari Trade S.A.oświadcza, iż w przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji, spór nie zostanie rozwiązany, odmawia wzięcia udziału w w sprawie pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich. Podstawa prawna: Ustawa z dn. 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich- rozdział 4 art. 32 ust.1 pkt 2 Dz.U. z 2016 poz.1823.

Najczęściej szukane