MIESIĄC KOBIET | 25% PRZY 2SZT. NA NOWĄ KOLEKCJĘ | KOD: GIFT25 | DO KOŃCA: zzzz

Odstąpienie od umowy


Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym wskazana przez Państwa osoba trzecia (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie rzeczy.

1) Klienci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji:

• Otworzyć maila z potwierdzeniem odbioru zamówienia
• Kliknąć w odnośnik do strony zawierającej elektroniczny formularz zwrotu: https://emonnari.pl/zglos-zwrot.html
• Wprowadzić numer zamówienia oraz adres e-mail podany przy składaniu zamówienia
• Zostaną Państwo przekierowani na stronę elektronicznego formularza zwrotu, gdzie należy wybrać zwracane produkty i uzupełnić niezbędne dane zgodnie z instrukcjami na ekranie

2) Klienci, którzy dokonali zakupu po zalogowaniu :

• Zalogować się na Konto Klienta na stronie https://emonnari.pl/login.html
• W historii zakupów wybrać numer zamówienia
• W szczegółach zamówienia wybrać „formularz zwrotu/reklamacji online”

Wygenerowany formularz w formacie PDF jest wysyłany na adres skrzynki mailowej klienta.
Towar prosimy odesłać na adres:

Dział Zwrotów Sklepu Internetowego Monnari
Magazyn Centralny
ul. J.Dąbrowskiego 4
93-173 Łódź

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Proszę odesłać do magazynu lub przekazać do dowolnego, czynnego salonu Monnari zwracaną rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin odstąpienia od umowy jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Koszty dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient.

W razie problemów z dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta wysyłając email: esklep@monnari.com.pl

Magazyn zwrotów nie odbiera paczek odesłanych do punktów odbiorów/paczkomatów oraz za pobraniem.

 

Najczęściej szukane