Regulamin zakupów w sklepie internetowym emonnari.pl


CZĘŚĆ 1: DEFINICJE


1.1 W niniejszym regulaminie Sklepu Internetowego Monnari Trade S.A (emonnari.pl), zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:
a)    „Sprzedawca” – MONNARI TRADE Spółka Akcyjna z siedzibą w Łodzi , ul. Radwańska 6, 90-453 Łódź, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – rejestrze przedsiębiorców pod numerem KRS 184276, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział  Gospodarczy KRS, NIP 7251784741, REGON 472333285, kapitał zakładowy 3.056.308,90 zł w całości wniesiony, e-mail esklep@monnari.com.pl
b)    „Sklep” - sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej https://emonnari.pl
 oraz jej podstronach
c)  „Klient” – każda osoba, która zawarła ze Sprzedawcą umowę o założenie konta w Sklepie, rozumie się przez to osobę fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, a także osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła ze Sprzedawcą Umowę o założenie konta w Sklepie albo zawarła ze Sprzedawcą Umowę poprzez złożenie Zamówienia na zasadach określonych w niniejszym regulaminie
d)    „Konto” – konto Klienta założone przez niego w Sklepie Internetowym zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie,
e)    „Konsument” – osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 1 Kodeksu cywilnego,
f)   „Polityka” – Polityka Prywatności i Plików Cookies , która znajduje się pod tym adresem https://emonnari.pl/polityka_prywatnosci_i_plikow_cookies.html
 
CZĘŚĆ 2: POSTANOWIENIA OGÓLNE

2.1 Regulamin określa zasady świadczenia przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną usług polegających na umożliwieniu Klientom zawierania przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu za ceny podane na odpowiednich podstronach Sklepu.
2.2 Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy , cenniki i inne informacje, nie są ofertą handlową w rozumieniu przepisów art. 66 i art. 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.
2.3 Ceny towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sprzedawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Sklepu, cen towarów, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami umowy sprzedaży poszczególnych towarów.
2.4 Podane w Sklepie ceny towarów nie obejmują kosztów przesyłki do Klienta ani kosztów obsługi płatności, które to koszty są podane odrębnie na stronie :
https://emonnari.pl/platnosci -i-dostawa,12.html
2.5 Dokonanie zakupu w Sklepie możliwe jest po uprzedniej rejestracji i założeniu Konta w Sklepie lub bez zakładania Konta.
2.6 Procedura rejestracji w Sklepie została opisana w części 3 niniejszego Regulaminu.
2.7 Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski. Wysyłka produktów zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie: https://emonnari.pl/platnosci-i-dostawa,12.html
2.8 Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie końcowe (np. smartfon lub tablet). Wystarczający jest: dostęp do Internetu, posiadanie działającego adresu e-mail oraz standardowy system operacyjny (np. Windows, MacOS) i przeglądarka internetowa .
2.9 Do prawidłowego korzystania ze Sklepu wymagane jest włączenie obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej. Możliwe jest następnie ich skasowanie poprzez odpowiednie opcje dostępne w przeglądarce internetowej lub innym oprogramowaniu. Szczegółowe informacje odnośnie plików cookies zawarte są pod adresem  https://emonnari.pl/polityka-prywatnosci,11.html

CZĘŚĆ 3: ZAŁOŻENIE KONTA W SKLEPIE

3.1 Konto w Sklepie mogą założyć:  osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną. 
3.2 Osoba chcąca zawrzeć ze Sprzedawcą umowę o założenie Konta w Sklepie powinna kliknąć zakładkę „ZALOGUJ” znajdującą się w górnej części każdej z podstron składających się na Sklep, a następnie odnośnik „Przejdź do rejestracji”. Znajdujący się tam formularz stanowi ofertę Sprzedawcy skierowaną do przyszłego Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie.
3.3 Formularz należy wypełnić podając w nim prawdzie dane wymagane do prawidłowej realizacji zamówienia i dostawy produktów tj.: nazwę, adres, dane kontaktowe zamawiającego: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, a w stosunku do osób prowadzących działalność gospodarczą także NIP i nazwę firmy, adres prowadzenia działalności gospodarczej, adres e-mail, ponadto hasło do Konta.
3.4 Podany w formularzu adres e-mail oraz hasło będą po założeniu Konta służyć do logowania się na konto.
3.5 Zabronione jest dodawanie w formularzu treści o charakterze bezprawnym, w szczególności danych osobowych osób trzecich, które nie udzieliły upoważnienia do założenia Konta w ich imieniu.
3.6 Do wysłania formularza i zakończenia procedury rejestracyjnej w Sklepie niezbędna jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki  . Wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych jest dobrowolne i nie jest konieczne dla zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie.
3.7 Kliknięcie przycisku „Zarejestruj się” powoduje wysłanie formularza rejestracyjnego i jest równoznaczne z przyjęciem oferty Sprzedawcy. Z tą chwilą między Sprzedawcą, a osobą, która wypełniła formularz rejestracyjny   dochodzi do zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie. Sprzedawca po zawarciu umowy, zgodnie z postanowieniem ustępu powyższego, wysyła do Klienta, na podany przez niego adres e-mail, wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta w Sklepie
3.8 Posiadanie konta w sklepie jest wymagane do korzystania z niektórych funkcjonalności sklepu oraz do korzystania z ofert wymagających korzystania z kodów rabatowych, które udostępnia Sprzedawca.
3.9 Założenie Konta w Sklepie jest możliwe również w toku składania zamówienia, na zasadach określonych w CZĘŚCI 4 niniejszego regulaminu.
3.10 Po zalogowaniu się do Konta, Klient ma możliwość śledzenia statusu zamówienia, odstąpienia od umowy  oraz wglądu w historię swoich zamówień bezpośrednio ze swojego konta.
3.11 Po zalogowaniu się na Konto, Klient ma także możliwość aktualizacji swoich danych podanych przy zakładaniu Konta.
3.12 Umowa z Klientem o założenie Konta w Sklepie zostaje zawarta na czas nieokreślony.
3.13 Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o założenie Konta w Sklepie poprzez wysłanie wypowiedzenia na adres:

Sklep internetowy Monnari Trade S.A.
C.H. Uniwersal
Pl. Niepodległości 4
93-029 Łódź,
lub e-mailem na adres: esklep@monnari.com.pl
Umowa zostanie rozwiązana z chwilą otrzymania wypowiedzenia przez Sprzedawcę.

CZĘŚĆ 4: ZŁOŻENIE I PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA


4.1 Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta. Klient ma możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu się do Konta albo bez takiego logowania po podaniu wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
4.2  Zamówienia można składać poprzez swoje Konto na stronie emonnari.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
4.3  W celu zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą Klient wybiera w Sklepie towary poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” znajdującego się przy wybranym przez Klienta towarze. Towary znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych towarów, usunięcia znajdujących się tam towarów, a także rezygnacji z dokonania zakupów. W tym miejscu klient może podać również kod rabatowy, jeżeli taki posiada. Kod rabatowy może podać wyłącznie zalogowany użytkownik, który posiada konto w sklepie Emonnari.pl
4.4 Po dodaniu towarów do koszyka Klient ma możliwość zmiany ilości towarów, jakie chce kupić w Sklepie poprzez zmianę odpowiedniej rubryki w koszyku.
4.5 Po dodaniu do koszyka wszystkich towarów, jakie Klient chce zamówić, zostaną wyświetlone dostępne sposoby płatności oraz dostawy wraz z kosztami. Aktualne sposoby oraz koszty dostawy są dostępne pod adresem: https://emonnari.pl/platnosci-i-dostawa,12.html 
Po wybraniu powyższych opcji należy kliknąć przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
4.6 W kolejnym kroku należy podać dane zamawiającego, adres dostawy (jeżeli jest inny niż podany w danych Konta) oraz dodać ewentualne uwagi. Zabronione jest zamieszczanie uwag o charakterze bezprawnym.
4.7 Wyświetlone w koszyku towary wraz z podaniem ich ilości oraz cen, oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztem stanowią skierowaną do Klienta przez Sprzedawcę ofertę zakupu tych towarów.
4.8 Jeżeli Klient nie posiada Konta i nie chce zakładać, powinien wybrać opcję BEZ REJESTRACJI wpisując poniżej swój poprawny i działający adres e-mail i kliknąć DALEJ. W następny kroku należy podać dane klienta niezbędne do realizacji zamówienia tj. imię i nazwisko, adres wysyłki oraz numer telefonu.
Istnieje możliwość zaznaczenia opcji „Chcę otrzymać fakturę VAT”
W przypadku faktury VAT należy wskazać : imiona i nazwiska lub nazwy podatnika i nabywcy oraz ich adresy, numery identyfikacji podatkowej podatnika oraz nabywcy (NIP)
4.9 W tym kroku istnieje również możliwość założenia konta w Sklepie poprzez wybranie opcji „Chcę przy okazji zakupu założyć konto” i wypełnienie formularza z miejscem na podanie hasła i danych osobowych. Formularz ten stanowi ofertę Sprzedawcy skierowaną do Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o założenie Konta. Zabronione jest dodawanie w formularzu treści o charakterze bezprawnym, w szczególności danych osobowych osób trzecich, które nie udzieliły upoważnienia do założenia Konta w ich imieniu.
4.10 Do złożenia zamówienia niezbędna jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Obowiązku Informacyjnego zaznaczając odpowiednie pola oraz kliknięcie przycisku „PRZEJDŹ DO PODSUMOWANIA”.
4.11 W podsumowaniu zamówienia należy również sprawdzić jego prawidłowość oraz potwierdzić, poprzez kliknięcie przycisku „ZAMAWIAM I PŁACĘ”, co powoduje przyjęcie przez Klienta oferty Sprzedawcy, o której mowa w postanowieniu ustępu powyższego i skutkuje zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
4.12 Klient dokonuje wyboru sposobu płatności oraz dostawy towarów . Dla Klientów Zalogowanych dostępne są następujące sposoby płatności: przelew internetowy (w tym karta płatnicza) obsługiwany przez zewnętrzną platformę obsługi płatności internetowych DOTPAY oraz POBRANIE. Dla Klientów niezalogowanych dostępny jest przelew internetowy  (w tym karta płatnicza) obsługiwany przez zewnętrzną platformę obsługi płatności internetowych DOTPAY. 
4.13 Do wyboru Klienta pozostają następujące sposoby dostawy: odbiór osobisty w salonach stacjonarnych Monnari, przesyłka kurierska (DPD) na wskazany adres oraz dostawa do paczkomatu firmy Inpost.
4.14 Koszty związane z realizacją płatności oraz dostawą towarów ponosi Klient. Koszty związane z dostawą oraz sposobem płatności są wyświetlane przed złożeniem przez Klienta oferty dotyczącej zakupu towarów znajdujących się w koszyku. Informacja o sposobach płatności oraz dostawy towarów oraz ich kosztach są dostępne pod adresem: https://emonnari.pl/platnosci-i-dostawa,12.html
4.15 Sprzedawca ma prawo ustalać określony próg wartości zakupów, po którego przekroczeniu przez Klienta koszty dostawy lub płatności pokryje Sprzedawca.
4.16 Dla zalogowanych klientów, przy zamówieniach powyżej 50zł możliwa jest darmowa dostawa do dowolnego, czynnego salonu stacjonarnego Monnari na terenie Polski, gdzie przesyłkę należy odebrać osobiście. Lista salonów dostępna jest w pod adresem:  https://salon.emonnari.pl/
Po dostarczeniu przesyłki do wybranego salonu, Klient otrzyma wiadomość e-mail z informacją, że przesyłka w wybranym salonie jest gotowa do odbioru.
4.16 Zamówienie z odbiorem osobistym w salonie jest możliwe wyłącznie po dokonaniu przedpłaty.
4.17 Przesyłka dostarczona do salonu Monnari oczekuje na obiór przez klienta 7 dni od momentu dostarczenia jej do salonu. Po tym terminie zostaje zwrócona do magazynu sklepu internetowego, gdzie zamówienie zostaje anulowane, a pieniądze zostaną zwracane Klientowi zgodnie z procedurą odstąpienia od umowy (patrz: CZĘŚĆ 5 regulaminu).
4.18 Sklep internetowy realizuje sprzedaż przy użyciu elektronicznego obiegu dokumentów, w związku z tym przesyłki z towarem nie zawierają drukowanych dokumentów .
4.19 Faktura zakupu jest dostarczana do klienta w formacie PDF w e-mailu potwierdzającym realizację zamówienia.
4.20 Sprzedawca rozpocznie realizację zamówienia:
a) przy płatności przelewem internetowym (Dotpay): po otrzymaniu z systemu operatora płatności informacji o jej realizacji,
b) w przypadku wyboru opcji opłaty za pobraniem: po zawarciu umowy sprzedaży.
4.21 W przypadku nieopłacenia zamówienia z płatnością online w ciągu 12 godzin od złożenia, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
4.22
Zamówienia są realizowane w terminie do 5 dni roboczych  od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia.
4.23 W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia częściowo lub w całości, Sklep poinformuje o tym Klienta.

 

CZĘŚĆ 5: ODSTĄPIENIE OD UMOWY  I ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW


5.1 Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od dnia odbioru towaru.
5.2 Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 21 dni od dnia otrzymania  towaru.
5.3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem jednego z poniższych kanałów:
a) elektronicznego formularza zwrotów dostępnych na stronie https://emonnari.pl/zwroty
b) wysyłając maila na adres: esklep@monnari.com.pl
c) pisemnie, wysyłając odstąpienie od umowy na adres:

Sklep internetowy Monnari Trade S.A.
C.H. Uniwersal
Pl. Niepodległości 4
93-029 Łódź

jak również osobiście: w dowolnym Salonie Sprzedaży Monnari.
5.4 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia. Po takim zgłoszeniu odstąpienia od umowy klient ma 14 dni na dostarczenie towaru do sklepu internetowego lub dowolnego, czynnego salonu stacjonarnego Monnari.
Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie internetowej pod adresem https://emonnari.pl/zglos-zwrot.html  lub https://emonnari.pl/odstapienie-od-umowy,8.html
5.5 W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
5.6 Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności , jaki został użyty przez Konsumenta w danej transakcji.
5.7 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych od Konsumenta płatności do chwili otrzymania zwracanych przez Konsumenta rzeczy lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5.8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
5.9. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

CZĘŚĆ 6: REKLAMACJE

6.1.    Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad.
6.2.    Reklamacje towaru zakupionego w sklepie internetowym można dokonać w ciągu 2 lat od daty zakupu zgodnie z instrukcjami zawartymi na stronie https://emonnari.pl/reklamacje,17.html
6.3.    W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

Towar musi zostać odesłany na adres:

Sklep internetowy Monnari Trade S.A.
C.H. Uniwersal
Pl. Niepodległości 4
93-029 Łódź

6.4.  Reklamacje są rozpatrywane w ciągu maksymalnie 14 dni.  
6.5.  Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

CZĘŚĆ 7: POSTANOWIENIA KOŃCOWE

7.1. Regulamin jest dostępny na stronie www.emonnari.pl  oraz w siedzibie Sprzedawcy.

Najczęściej szukane

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem