Używamy informacji zapisywanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii, a także uzyskujemy dostęp do tych informacji w celach zapewnienia prawidłowego działania strony www, utrzymania sesji po zalogowaniu, dostosowania zawartości stron do preferencji użytkownika oraz statystycznych . Korzystanie ze strony bez zmiany standardowych ustawień przeglądarki internetowej oznacza, zgodę na zapisanie plików cookies w pamięci urządzenia końcowego oraz uzyskanie dostępu do informacji zapisanych w tych plikach. Więcej szczegółów, w tym na temat zmiany ustawień przeglądarki internetowej w naszej Polityce Prywatności i Plików Cookies.

Regulamin zwrotów i wymiany w salonach stacjonarnych

I. Postanowienia ogólne.
§ 1
W niniejszym regulaminie zwrotów i wymian towarów w salonach Monnari, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozmieć:
a. Salony Monnari – salony sprzedaży prowadzone przez podmioty należące do Grupy Kapitałowej Monnari Trade na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Lista Salonów Monnari stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu,
b. Konsument – osoba zdefiniowana w art. 221 Kodeksu Cywilnego,
c. Towary – wszelkie produkty zakupione w Salonach Monnari,
d. Data Sprzedaży – data wskazana w paragonie fiskalnym lub fakturze VAT jako data sprzedaży danego Towaru,
e. Karta Upominkowa – elektroniczny bon towarowy w formie plastikowej karty, wydawany na okaziciela, uprawniający posiadacza do jego realizacji w Salonach Monnari. Szczegółowe warunki używania Karty Upominkowej określa Regulamin Karty Upominkowej Monnari, dostępny w siedzibie Monnari Trade S.A. w Łodzi, ul. Radwańska 6, 90-453 Łódź i w Salonach Monnari.
§ 2
1. Regulamin określa warunki zwrotów i wymian towarów nabytych w Salonach Monnari.
2. Regulamin nie dotyczy sklepu internetowego dostępnego pod adresem emonnari.pl. Zakupy we wskazanym sklepie internetowym nie są objęte programem zwrotów i wymian towarów określonym w Regulaminie.
3. Regulamin dostępny jest :
a. w siedzibie Monnari Trade S.A. w Łodzi, ul. Radwańska 6, 90-453 Łódź;
b. w Salonach Monnari.
§ 3
Zasady opisane w Regulaminie nie ograniczają w żadnym stopniu uprawnień Konsumenta z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, przysługujących na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub z tytułu gwarancji – w przypadku Towarów objętych gwarancją jakości.
II. Zasady zwrotu i wymiany Towarów.
§ 4
1. Każdy Konsument ma prawo do zwrotu lub wymiany Towaru w terminach: – wymiana – 7 dni od Daty Sprzedaży. – Zwrot – 14 dni od Daty Sprzedaży.
2. Zwrotu lub wymiany Towaru można dokonać w Salonie Monnari w którym dokonano zakupu Towaru.
§ 5
Konsument może dokonać zwrotu lub wymiany Towaru pod warunkiem łącznego spełnienia następujących warunków:
a. Konsument posiada dowód zakupu Towaru
b. Towar nie nosi śladów użytkowania ani żadnych uszkodzeń,
c. jeżeli Towar znajdował się w fabrycznym opakowaniu, powinien zostać zwrócony w tym samym, i niezniszczonym opakowaniu,
d. Towar posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia (etykiety, metki) i zabezpieczenia (np. wkładki higieniczne w kostiumach kąpielowych),
e. Towar jest kompletny, tj. zawiera wszystkie oryginalnie załączone dodatkowe elementy, np. paski, broszki itp.
a. Wymiana Towaru.
§ 6
Konsument może dokonać wymiany Towaru na inny w tej samej lub wyższej cenie. W przypadku wymiany na Towar w wyższej cenie, warunkiem wymiany jest dopłata różnicy ceny pomiędzy Towarem wymienianym a towarem, na który ma nastąpić wymiana.
b. Zwrot Towaru.
§ 7
1. W przypadku zwrotu Towarów przez Konsumenta zwrot ceny odbywa się na Kartę Upominkową.
2. Jeżeli Konsument nie posiada Karty Upominkowej, zostanie mu ona wydana, a zwrot ceny będzie równoważny z pierwszym zasileniem Karty Upominkowej, niezbędnym do aktywacji Karty.
3. Jeżeli Konsument posiada Kartę Upominkową, wartość Karty Upominkowej zostanie powiększona o kwotę równą cenie zwróconych Towarów.
III. Uwagi i skargi.
§ 8
1. Wszelkie uwagi i skargi dotyczące stosowania Regulaminu mogą być składane bezpośrednio w Salonach Monnari, w godzinach ich otwarcia, listownie na adres ul. Radwańska 6, 90-453 Łódź lub e-mailem na adres: marketing@monnari.com.pl.
2. W uwagach lub skardze należy podać dane kontaktowe zgłaszającego, umożliwiające udzielenie odpowiedzi, oraz opis zdarzenia będącego podstawą skargi.
3. Odpowiedź na skargę zostanie udzielona w terminie 14 dni od daty otrzymania skargi.
IV. Postanowienia końcowe.
§ 9
Regulamin wchodzi w życie dnia 15.09.2015 r.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i odbierz kod na darmową dostawę!
Otrzymuj informacje o nowościach wprost do Twojej skrzynki e-mailowej:

Dołącz
2015 Monnari Trade S.A. - wszelkie prawa zastrzeżone
Ecommerce i-systems.pl
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA MONNARI!

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA MONNARI!

Bądź z nami i upewnij się, że żadna okazja Cię nie ominie.

Zyskaj jednorazowy kod rabatowy na darmową dostawę w ramach powitania

Zapisz się