Trwa BLACK WEEK! Wszystko -50% oraz do -40% na kolekcję Małgosi Sochy

Zasady związane z koronawirusem


Ostatnia aktualizacja 28.11.2020

1. Czy salony Monnari są otwarte?
2. Jak mogę dokonać zwrotu zakupów zrobionych przed zamknięciem galerii?
3. Czy mogę korzystać ze swojej karty podarunkowej online?
4. Termin mojej karty podarunkowej dobiega końca. Co mogę zrobić?
6. Jak mogę złożyć reklamację produktu zakupionego w salonie stacjonarnym?

1. Czy salony Monnari są otwarte?
Zgodnie z decyzją rządu o ponownym otwarciu galerii handlowych, wszystkie salony stacjonarne Monnari są otwarte od 28.11.2020.

2. Jak mogę dokonać zwrotu zakupów zrobionych przed zamknięciem galerii?
Zwrotu można dokonać do 14 dni od daty zakupu z wyłączeniem okresu objętego zakazem handlu (7-28.11.2020).
Informujemy, że ze względów technicznych zwrotu można dokonać jedynie w salonie,w których zakup był dokonany. Zwrot realizowany jest na kartę podarunkową.

3. Czy mogę korzystać ze swojej karty podarunkowej online?
Realizacja kart podarunkowych online niestety nie jest możliwa.

4. Termin mojej karty podarunkowej dobiega końca. Co mogę zrobić?
Wszystkie karty ważne do października, listopada oraz grudnia zostaną automatycznie przedłużone do grudnia 2021.

5. Jak mogę złożyć reklamację produktu zakupionego w salonie stacjonarnym?
Reklamacje można ponownie składać w salonach stacjonarnych. W razie pytań dotyczących reklamacji, prosimy o kontakt mailowy z Działem Reklamacji: reklamacja@monnari.com.pl.


W razie innych pytań lub problemów, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: +48 42 237 13 34, esklep@monnari.com.pl.


ZAKUPY W OTWARTYCH SALONACH STACJONARNYCH - BEZPIECZEŃSTWO

Jak dbamy o bezpieczeństwo Klientów?

- Zgodnie z zaleceniami, liczba osób przebywających jednocześnie w salonie nie może przekraczać 1 osoby na 15m2. Ze względu na różne wielkości sklepów, limit jest określany indywidualnie.
- W salonie dostępne są jednorazowe rękawiczki, a w salonach wyeksponowane są zalecenia dotyczące higieny i bezpieczeństwa rekomendowane przez Ministerstwo Zdrowia.
- Wprowadziliśmy zasadę zachowania odległości min. 2m pomiędzy osobami przebywającymi w salonie.
- Zachęcamy do dokonywania płatności bezgotówkowych i zbliżeniowych.
- Dezynfekujemy przymierzalnie parą, dzięki czemu mogą bezpiecznie przymierzać ubrania.

Tutaj znajdziesz:
- ogólne zalecenia dotyczące bezpieczeństwa
- instrukcję dotyczącą dezynfekcji rąk
- instrukcję dotyczącą mycia rąk
- instrukcję dotyczącą zakładania maseczki
- zalecenia dotyczące zakrywania nosa i ust

Źródło: gis.gov.pl

Jak dbamy o bezpieczeństwo pracowników?
- Wprowadziliśmy dodatkowe zasady dotyczące higieny i dezynfekcji lad kasowych.
- Udostępniliśmy jednorazowe rękawiczki.
- Liczba personelu została ograniczona do minimum.
- Nasz personel nosi maseczki podczas pracy i często je zmienia.
- Zachęcamy personel do samokontroli w zakresie zdrowia.

W jaki sposób robić bezpiecznie zakupy w otwartych salonach stacjonarnych?
- Wchodząc do salonu użyj środka dezynfekującego dłonie oraz załóż rękawiczki zachowując ostrożność.
- Nie zdejmuj swojej maseczki ochronnej.
- Zachowuj odstępy min. 2m od innych osób w salonie.
- Zachęcamy do przemyślenia, który produkt chcesz przymierzyć -  możesz przymierzyć go w domu.

 

Najczęściej szukane

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem